Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Lexus LS 460 képes leírás - Lexus.tlap.hu
részletek »

Lexus LS 460 - Lexus.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: lexus.tlap.hu » Lexus LS 460
Keresés
Találatok száma - 4 db
30 milliós luxus

30 milliós luxus

Négy év elteltével ismét egy LS-ben ülhetünk, mert itt a negyedik generáció. Az első premierje 1989-ben volt, amikor még Európa meghódítására gondolni sem lehetett a múlt és arculat nélküli új márkával. Időközben a Lexust a luxuskategóriából ritkábban felejtik ki, mint a Jaguart, egyre kevesebben hivatkoznak vele kapcsolatban a Toyotára és tavaly már jóval 400 000 fölé mentek az eladásaik, a hibridekkel pedig az arculat is fényesedik. Ezt nevezik sikeres márkaépítésnek, márpedig új autómárkát befuttatni, az manapság nemigen megy. Nézzük meg, mit vergődik 9 éve a DaimlerChrysler a Smarttal. Elmúlt az arctalanság A Lexusnak kialakult a maga közönsége és az utóbbi időben saját stílusa is felfedezhető. Az L-finesse néven befuttatott új formatervezési irányvonal tényleg előkelő, disztingvált és karakteressé teszi az autót a kevesebb több alapon. Talán az én perverzióm, de a kipufogók napi többszöri megcsodálásában kimondottan örömömet leltem, tetszik ez a diszkrét utalás a 380 lóerőre.

Autó Tudós Online

Autó Tudós Online

A nagy műveket, legyen szó művészetről, építészetről vagy mérnöki munkáról, nem szabad siettetni. Ez az elv akkor válik különösen fontossá, ha a mű az emberek életére is hatással van. Elnézve a Lexus januártól kapható típusát, mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy kapkodtak volna... A japán gyár vezérelve, hogy az ideális autót nap, mint nap születő újabb és újabb technológiák határozzák meg. Minden nap újak. Ezért ebben a kontextusban a tökéletesség fogalma is folyamatosan változik, értelme bővül. Minden egyes áttörés, ami a tervezésben megvalósul, további, az előzőnél is nagyobb áttörések kiindulási pontja lehet. Ennek ismeretében a Lexusnál eltökélték magukat, hogy feladataik teljesítése közben egyszerre lesznek gyakorlatiasak és filozofikusak. Egy luxusautónál érezni akarom, hogy én vezetem, és ez örömet szerez. Legyen intelligens partnerem, legyen összhangban igényeimmel és gondolkodásmódommal - és így Nobuaki Katayama, a Lexus főmérnöke. Nemes gondolat.

Japán csodamasina

Japán csodamasina

Az LS modellcsalád, köztük a világ első nagy teljesítményű full hybrid luxuslimuzinjával, rengeteg autóipari újdonságot sorakoztat fel. A V8-as motorral szerelt vagy a Lexus Hibrid Hajtású LS modelleknek már az alapfelszereltsége is kivételesen gazdag. A hosszú tengelytávú LS 600h L pedig igazán utolérhetetlen luxussal kényeztet.

Vezettük: Lexus LS 460

Vezettük: Lexus LS 460

Híres Lexus-tulajdonosok márpedig nincsenek. Ők azok a rejtőzködő sokpénzűek, akik nem szívesen verik nagydobra: van mit a tejbe aprítani. Na, most ők figyeljenek: itt az új LS. Minden Lexus limuzinnak megvan a maga arca. Az IS csinos, fiatalos, sportos, üde. A GS klasszikus, elegáns, frappáns és egy kicsit ez is sportos. Az új LS viszont semmilyen. Szolid, visszafogott, rejtőzködő. Akár egy Hyundai Grandeur. Azt mondják, ezt is az L-Finesse designszellem lengi körül, mint az összes többi Lexust, de nem érzem. Króm minden mennyiségben, testes lámpák, vaskos idomok az ötméteres limuzinon, de nem képez egységes koncepciót. Haladunk. A sebesség lényegtelen, nem érezni. A 250 km/órás végsebesség is csak elméleti, ennél jóval többet tudna, de az autógyárak közti hallgatólagos egyetértés nem engedélyez többet. Kolléga ül a volánnál, én pedig élvezem a jobb hátsó ülést, a 19 hangszórós hifit, a DVD-lejátszót, a kommunikációs rendszert. Kolléga panaszkodik, egy 740d mennyivel jobb lenne. Vezetni talán. És? Kolléga újra panaszkodik, lassú a váltó, sokat gondolkodik, értetlenkedik.

Tuti menü