Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Lexus LS 600 h - 300 képes leírás - Lexus.tlap.hu
részletek »

Lexus LS 600 h - 300 - Lexus.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: lexus.tlap.hu » Lexus LS 600 h - 300
Keresés
Találatok száma - 6 db
Lexus Hibrid Limuzin

Lexus Hibrid Limuzin

Hibrid a legerősebb és legcsendesebb Lexus A New York-i Nemzetközi Autószalonon mutatták be a Lexus LS600h hibrid prémium limuzint. Az Európába, a tervek szerint 2007 júniusában érkező összkerékhajtású LS600h lesz a világ első teljes értékű hibrid V8-as erőforrással szerelt járműve. Az LS600h a fejlesztés határait feszegeti a teljesítmény, a stílus és a biztonság területén. Az LS600h-ban a Lexus Hybrid Drive rendszer az RX400h-ban és a GS450h-ban kiforrott hagyatékra épül, egy teljesen új ötliteres V8-as motort társítottak egy nagy teljesítményű villanymotorral és egy új tervezésű, nagyteljesítményű akkumulátor csomaggal. A limuzin kombinált csúcsteljesítménye több mint 435 lóerő (320 kW). Az óriási teljesítmény közvetítésére egy új, mechanikus összkerékhajtási rendszert, valamint egy újonnan kifejlesztett kétfázisú elektronikusan vezérelt, folyamatosan változó áttételű váltóművet (E-CVT) alkalmaztak. Az LS600h-ban található Lexus Hybrid Drive rendszer az autóipar eddigi legfejlettebb benzin-elektromos hibrid rendszere, amely egy modern 12 hengeres motor erejét és teljesítményét nyújtja, miközben üzemanyag-hatékonyság szempontjából a V8-as osztály legjobbja

Lexus IS300 Enthusiast

Lexus IS300 Enthusiast

Much like the smallest-ever Lexus, the CT, the long-rumored lighter and sportier version of the Lexus IS F has been the subject of a number of my.IS Front Page stories from 28 March 2007, 12 December 2007, 10 March 2009 and 20 April 2009. What has variously been referred to as the Lexus IS F Evo, IS F/R and IS F Evolution may now, according to one source, wear the IS R moniker. As the naming pendulum swings back and forth once more, Japan's New Model Magazine X (the current iteration of the legendary MagX) has seemingly published four (or five) grainy pictures of this extreme IS F. Fortunately for most of us, the 7Tune.com website once again helps us English-speakers make sense of what the Japanese are saying. This time around, it is Justin Karow, and not Peter Horniak who informs us that the IS-F Evolution's carbon fiber hood, roof, front and rear fenders, bumpers and trunk lid would make it up to 150kg (330 lbs) lighter than a regular IS F. He adds that, much as the similarly long-rumored 'Toyobaru coupe' or 'neo-Celica' bears the 086A development code name.

Lexus IS300 teszt

Lexus IS300 teszt

When Lexus goes on the prowl for another new market segment, the automotive press takes notice. This is because, when the dust settles, the class leader that emerges often wears a stylized L inside an oval in the center of its grill. Witness the string of class leaders that currently display that badge: The LS-400 has consistently been at the top of the full sized luxury sedan class since its introduction in 1989 as a 1990 model. (And wait until you see the all-new 2001 LS-430) The ES-300 has remained one of the best cars in the near luxury sedan class since its introduction in 1992 The SC-300 ∓C-400 are the dream cars of many individuals who desire a no-holds-barred luxury sports coupe. (Including Bill Gates who said his SC-400 was his favorite car) The RX-300 currently dominates the luxury SUV market with the other manufacturers scrambling to come up with something that is comparable.

Lexus LS600hL

Lexus LS600hL

Lexus LS600hL: villanymotoros sárkány kár egy V12-es, úgy húz ez az egyedülálló hibridszív, amellyel a legnagyobb Lexust felvértezték. Cizellált technikai arzenáljával, fejlett biztonsági rendszerével és császárokat kielégítő kényelmével komolyan veszélyezteti a német luxusmárkák egyeduralmát. Körbejárva, csodálva elegáns íveit, elgondolkodik az ember, egyáltalán hogyan létezhet ilyen fejlett, ilyen kényelmes, ennyire magával ragadó autó. Aki az utcán kiszúrta, annak egy pillanatra megmerevedett az idő, látni lehetett a szemekben a révedezést, a gondolatok, a vágyak elkalandozását. Aztán ahogy pislogtak, mind felszárítottak egy-egy apró könnyet, vagy az irigységét, vagy annak a csalódásnak a kifejeződését, hogy sosem lesz nekem ilyen. A felsőbbrendűség érzését adja, de van ebben az érzésben egy kis altruizmus, egy pici humanizmus, hisz ez az autó hibrid, minden luxusautó között a leginkább környezetbarát. Ugyan messze nem fogyaszt annyit, mint amennyit a gyár szeretne, de mégis energiát hasznosít, csendes üzemében nem károsítja a környezetet és intelligens biztonsági rendszerével óvja az életet.

LS 600h L President

LS 600h L President

Lexus LS 600h L President 3 &Relax csomag A hibridhajtású Lexus LS 600h L luxuslimuzin egyedülálló a maga nemében, és a márka megbízhatóságáról is ódákat zengenek világszerte. Az európai - javarészt német - konkurensek mégsem estek kétségbe, amikor színre lépett a japán csodaautó. Igazuk volt. A Lexus LS 600h L kétségkívül rendkívül impozáns jelenség öt métert is meghaladó hosszúságával és 1,85 méteres szélességével. Elölről kifejezetten tankszerűnek hat az autó. Ez főleg az erősen domborított motorháztető miatt van így, amely mögött, valahol messze ott látjuk a lapos szögben álló szélvédőt. A dizájn alapvetően egyszerű, gyakorlatilag semmi különöset nem találunk az autó elején. Persze, ott van a hatalmas, krómozott hűtőrács, ami nélkül nem luxusautó a luxusautó, de nem túl egyedi a lökhárító, és az első lámpák formája is legfeljebb csak méretük miatt ragadja meg a tekintetet. Ez utóbbiak különlegessége, hogy a tompított és távolsági fényt egyaránt LED-ek szolgáltatják - szinte utolérhetetlen színvonalon. Az autó oldalról igen elegáns. Nagyon szép a karosszéria vonalvezetése, és az arányok is jól eltaláltak.

Wikipedia

Wikipedia

The Lexus IS is a series of entry-level luxury cars / compact executive cars sold by Lexus since 1999. The IS was introduced as an entry-level sport model slotted below the ES in the Lexus lineup (and outside of North America, the Lexus GS). The IS was originally sold under the Toyota Altezza (トヨタ アルテッツ ァ) nameplate in Japan (the word 'altezza' is Italian for 'highness') until the introduction of the Lexus brand and the second generation Lexus IS design in 2006. The Altezza name is still used at times to refer to chromed car taillights like those fitted to the first generation model, known as 'Altezza lights' or 'Lexus-style' lights.[1] The first generation Altezza (codename XE10) was launched in Japan in October 1998, while the Lexus IS 200 (JCE10) made its debut in Europe in 1999 and in North America as the IS 300 in 2000. The first generation, inline-6-powered IS featured sedan and wagon variants. The second generation IS (GSE20) was launched globally in 2006 with V6-powered IS 250 and IS 350 sedan models. A high-performance V8 sedan version, the IS F, premiered in 2007. Hardtop convertible versions, the IS 250 C and IS 350 C, debuted in 2008.

Tuti menü